e m m a ; vardag, fest, inredning

rubrik

hej & håå,



dagen började med att jag bestämde mig att jobba. Trots förkylning & hosta(!). Gick så där, får se hur morgondagen går då det är heldag.. Idag t.ex. skulle jag hjälpa en kund, och jag fick sådan jäkla hosta så jag var tvungen att ursäkta mig och gå och dricka vatten i typ 5 minuter, liite pinsamt. Låta kunden stå och vänta och så.. :s Uschja, jag hoppas hostan går över till imorrn, ska lägga mig och sova nu och ta lite hostmedicin.

innan jobbet idag så mötte jag upp tjejerna för en lunch på akropolis, vi snackade en massa om halloweenfesten vi annordnat och så ;) kommer bli så jäkla kul! längtar som tusan! :D Provade hela(nästan) min utstyrsel ikväll :) kommer bli perfa! Fattas bara en liiten detalj.. Kommer lägga upp bilder dagen innan eller nått!

aah nu blir det som sagt sooova, fast fattar inte hur jag kommer klara av att göra det. Ester är en vilding nu på kvällen/natten då hon sovit hela eftermiddagen! :P såå, önska mig lycka till ;)

Nattinatt!


Lisa

Hej Emma. Hoppas allt är bra?! Stackare som är förkyld, hoppas det blir bättre snart :)



Jag var inne i butiken i onsdags och köpte ett så fint arrangemang som du gjort (brun kruka med vitt band, stenar, en liten vit blomma och vit ljus i cellofan) guuuuuuud va fint det var, köpte det i present till en vän! Kan du göra fle? VILL HA :D



Ha det bäst! Kram Lisa

2009-10-09 / 20:09:23
BLOGG: http://lisaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback