e m m a ; vardag, fest, inredning

090920

söndag & imorrn väntar jobb, igen :) Helgerna går ju som sagt allt för fort!

Trots att helgerna schwishar förbi har jag hunnit med att chilla, städa i lägenheten (tänkte lägga upp lite pics från vår lägenhet sen någon dag) jobba, gå på second hand, umgås lite med syrran, myst/busat med Ester, fått i mig en & en annan promille med alkohol, umgåtts med vännerna, gått pubrunda i hedemora, varit bakis, gått & röstat, käkat på donken med Johanna och hälsat på brorsan :) Mjaa hunnit med ett & annat ändå.. + gjort om i bloggen :) Nu är jag iaf någorlunda nöjd så detta får vara nu ett tag :)

Jag & älsk ska ta och kolla på film & mysa med vår lilla sötkatt nu :)

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback