e m m a ; vardag, fest, inredning

BULGARIEN - lördag & söndag

Under lördagen på stranden kom jag på att jag knappt tagit nå kort på stranden så det blev lite kort därifrån och här under är några av dem + även från poolen. Denna dag kom inte någon teletubbie istället kom rosa pantern och knackade en på axeln :P haha shit vad rädd jag blev! hah. Denna dag blev det ganska stora vågor :) så himla skoj, vi blev som små barn där bland vågorna, synd att man inte hade en vattentät kamera med sig så man kunda ha fått lite kort från vattnet :) Får införskaffas till nästa gång!



efter stranden blev det poolhäng och även käk där. Sen blev det siesta som vanligt. & på kvällen blev det middag ute och efter en trevlig middag gick vi till "the corner" ett häftigt neonställe med supergoda strewberry daquiris! Våra plånböcker saknade happy hour så vi tog oss till Franky's som vi hade fattat tycke för kvällen innan :) där träffade vi på ytterligare några svenskar och tyskar.. Blev slutligen en trevlig kväll!




Söndagen

Jaa söndagen kom den också, bakis men dock tappert tog vi oss upp ur sängarna denna dag också & jag fick då iaf lite frulle i mig. Dock delade vi sen upp oss, några tog sig till stranden och några (bl.a jag) stannade vi poolen. Var riktigt nice det med. Poolen är ju mycket svalare än havet men det var bara skönt då det var skönt att svalka kroppen ordentligt när man var bakis. Vi spelade lite volleyboll också! Blev lite bilder från poolen då..



På kvällen så gick vi på flower street en ordentlig stund och dessutom besökte vi en 3D-bio. Haha, den var typ för barn så kommer vi in 5 tjejer redo för party. Den handlade iaf om att vi skulle ta hand om jorden bl.a. och jag satt typ & skrek åt alla djur som kom så nära och sandra som satt bredvid mig hon satt & sov :P haha Var iaf en trevlig kväll!

Sen blev det party på våran balkong :) med bulgarisk vodka :s haha! Vi tog sen taxi till Franky's (favvostället på hela resan) och hällde i oss ytterligare några happy hours :) & av någon konstig anledning så träffade vi ytterligare några tyskar! Gah :P Kvällen slutade med en kebab med everyone on it :P hahaha!



på måndagen var jag riiiktigt bakis! fy tusan, värst på hela veckan! När jag vaknade sa jag att jag aldrig skulle dricka mer och ni kan ju giss hur det slutade :P hah bilder från måndag - sista dagen i bulgarien + tisdag - dagen vi åkte hem, får ni ikväll :)

Nu ska jag göra mig redo för jobb! PUSS på er




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback