e m m a ; vardag, fest, inredning

BULGARIEN - måndag & tisdag

måndag blev måndag & det var dagen innan vi skulle åka hem. Jag var sååå bakis den dagen som sagt & "aldrig mer dricka" flög ut ur min mun! Så det blev en riktigt lugn dag, en massa chill vid poolen och vi shoppade sedan på kvällen det vi hade kollat in sedan tidigare. Man var liiite nere också pga att under söndagen så blev vi av med pengar. Städerskan var en riktigt lömsk en! Då på söndagen så kom hon helt plötsligt och städade kl halv tre, precis då jag gick ut till poolen efter lunch! En jääädra tajming! :s inte mycket var det men man hade ju fått mycket för det där.. så man blev lite låg på grund av det. Men kom lätt över det sen dagen efter. Kändes bara onödigt att hänga läpp då sista dagen :) Som sagt så shoppade vi loss den dagen, mina inköp blev 2 äkta peak -tröjor då jag gav en till syrran, sen köpte jag hem en massa schpriiit ;) 50 spänn för en sjuttis, som hittat! Drack faktiskt upp det sista i lördags :P hah!


jaa det var planerat att vi bara skulle snacka och umgås på kvällen, men Steph & Jonna gick & la sig efter att vi suttit och snackat allihopa om veckan inne hos Sara & Emelie. Då satt vi & skämtade om att vi kanske skulle festa loss 6 av 6 dagar.. vi skrattade och så åt det. Sen - sagt & gjort. Sara korkade upp hennes sista spritflaska som vi delade på, vi skrapade ihop de sista levas(pengar) vi hade. & jag som sa att jag inte skulle dricka mer. Men man rycks ju med när man ständigt hör folk som röjjer loss och partymusic dygnet runt, man kan ju inte INTE bli sugen på att festa :P Iaf så tog taxi in till Franky's och sen så helt så där bara så satt vi med en drink i varje hand :D haha fan vad sjuka vi kände oss. Men tametusan! Är man i Bullan så är man! så vi körde på! Hade riktigt skoj den kvällen så det var bakisfyllan dagen efter värd ;)




Måndag


Sista dagen.. & alla hade vi nog lite blandade känslor. Det skulle bli skönt att komma hem till Sverige och att sova! Men samtidigt hade då, iaf jag, klarat av att vara där en vecka till! Resan hem gick iaf bra, sov mest hela vägen hem :P




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback