e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaou

uhuu, känns som att jag precis ätit tre st frulle på raken :) är mätt som tuusan! lätt yoghurt med banan, juice, ägg & macka! Men känns bra, frullen är den viktigaste måltiden under dygnet juuu ;) Har hunnit busat lite med Ester nu också :) tog lite söta kort jag tänkte greja lite med i PS sen!

oh, jag är så jävla nöjd med min skoor från H&M värda varenda krona! Kanske ska prova jobba i dem idag ? Jobbar ju bara 4 timmar så det ska jag väl klara av :) tänkte gå en vända på stan innan jag börjar jobba, ska köpa block till jobbet och ska även in på apoteket en sväng! 

Ikväll ska jag och älsk titta på vad Ester ska ha för försäkring, blir väl antagligen Agria men vi ska sätta oss ner & gå igenom det ordentligt & även kolla igenom våra egna försäkringar. Sen så ska jag ta och kolla i Jeanne D'arc Living Magazine :) En inredningstidning vi säljer på jobbet och de har sååå underbara bilder, dock står det på danska. Men bilderna gör verkligen tidningen. Dessutom ska vi ta in den på engelska sen :) mm det är väl vad jag ska göra idag & ikväll eller jo! Vi ska ju käka taco ikväll också, mums! ;)



 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback