e m m a ; vardag, fest, inredning

emma är sjukis ,

iisch, varvar mellan att frysa och ögonblicket senare rinner svetten på en.. :/ är annars förkyld, hostig och jävlig..

kommer nog inte klara av att jobba idag, det är ju bara 4 timmar jag skulle jobba och jag känner att jag hellre är hemma och kurerar mig de timmarna för att kunna bli frisk fortare än jobbar och smittar hälften av kunderna. Hah, igår låg jag och hade ångest, fick för mig att jag hade fått svininfluensan.. :s låg och googlade en massa och kollade vilka symptom det är. & visst det är ju som en vanlig influensa men att man blir extremt sjukare om man har drabbats av den. Såå jag TROR då iaf inte att jag drabbats av den..

Lilla poopie-Josie har också blivit sjuk.. Vi smittade varann!

nu ska jag lägga ifrån mig datorn & köra igång en film!


Jennie

Krya på dig Emma!! :)

2009-09-01 / 14:26:55
BLOGG: http://jennieeinnej.blogg.se/
Lurk

Grissjukan ! Krya på dej ! Puss

2009-09-01 / 23:55:41
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback