e m m a ; vardag, fest, inredning

helgen - inflyttningsparty & hämtning av möbler

lördag

josie kom hit i helgen, lika supersöt som vanligt :)

 

fick pappas tv :) tung som en ko var den att bära upp! Inbyggd eldsläckare i den, känns tryggt ;)

 

sen blev det ferre ;)

 

brudarna, + steph & ems men de hann dra iväg innan jag hann få fram kameran :)

 

jump!

peace

 

söndagen - bakisdagen

 

jag, josie & älsk åkte till jysk för att hämta lite möbler vi beställt

jag och josie goofade oss lite ;)

sen blev det glasskäk hemma hos papi :)



Emma

Hittade saker till extrasängen som vi har hämtat hem, kudde täcke och bäddmadrass. Sen hittade jag annat onödigt jox. :) hehe, som vanligt.

2009-09-02 / 23:04:23
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback