e m m a ; vardag, fest, inredning

monday - it's a new day

heey sweeeys :)

Har precis käkat frulle och ska snart iväg till gamla lägenheten och städa, städa, städa. Jag har tagit ledigt från jobbet idag så vi skulle hinna till sen sista. Vi har fortfarande en soffa kvar + en hylla och lite kartonger men det ska vi ta ikväll med släpvagn :) Åh! Känns så skönt att lämna den här lägenheten bakom sig! puh! Det värsta är att vår (gamla)hyresvärd inte har hört av sig än ang. besiktning av lägenheten. Så om han inte ringt innan eftermiddagen så ringer jag själv.

Som sagt blir det städning nu ett tag framöver och sen blir det att gå hem och käka lite lunch & sen gå tillbaka och städa lite till. Senare på eftermiddagen ska jag med Steph och gymma lite ;) hah, träningsvärk imorrn? Svar ja.

Igår var vi hemma hos pappsen en sväng, firade lillsyrran, som fyller år på onsdag, med tårta!

Nu ska jag borsta gaddarna sen blir det att dra iväg :) Hoppas ni får en mysig måndag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback