e m m a ; vardag, fest, inredning

Niiice :)

lööördag, ferre ikväll och dagen för övrigt idag har varit på topp :) riiiktigt najs väder och man blir ju bara så glad av alla färger ute som kommer fram när solen ligger på! :) tummen upp!

Som sagt fest ikväll! Vi tjejer blir här hemma, & håller Ester lite sällskap :) Blir ju lugnt då. Hon blev ovän med ytterdörren idag. Hon har ju upptäckt att utanför den så finns det sååå mycket mer att se och hon är ivrig på att gå ut när vi går i den och imorse hamnade hon med tassen emellan & brast ut i ett MJAAAOU, lilla stumpan.. trodde mitt hjärta skulle ploppa ur bröstet. Hon fick lite ont i tassen & haltade lite men jag kände längs med benet och det är då inte av.. & nu så haltar hon inte alls utan springer runt och busar som tidigare, känns skönt! :) Men vi ska till veterinären nästa vecka så hon får kollas upp ordentligt då på en gång! Min älskade lilla Estiii :) sötnosen!

Nu ska jag greja lite här hemma sen så ska jag fixa outfit till kvällen och duscha m.m. :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag :) PUSS


några av bryyyydarna som kommer ikväll :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback