e m m a ; vardag, fest, inredning

på G

nu ska jag strax dra till jobbet, sen direkt efter jobbet så drar jag till storstan' :D wiie! Var längesen nu! Nästan ett år! :s Ska ta och överföra lite moneymoney nu bara sen är jag redo, tror iaf att jag har fått med mig allt! :P & Ester ligger här bredvid datorn och sover den lilla sötnöten :) Igår började jag nästan gråta pga att jag tycker hon är så himla fin! :P ash! hehe, liite blödigt blir man ju.. :P

Här kommer lite pics på jackan jag köpte iförrgår på second hand, blir nog att ta med den till sthlm :) + en liten bild på mig och Ester. Åh, kommer sakna den lilla skrutten.. :/

Lite dåliga bilder, men va tusan:P





Ah nu måste jag dra!! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback