e m m a ; vardag, fest, inredning

six years of love

nuså har jag bokat en besiktning av lägenheten imorgon kl 9. Sköönt!

brr idag är det riktigt kallt ute, har haft Lurkas på besök och hon sa att det var ca 6-7 grader bara :s brbr, ska snart dra ut på stan en sväng och sen kl 14 blir det jobb! :)

Annars idag så blir det att ta en sista vända till lägenheten och skura/dammsuga golven. Mamma skulle med en sväng och "kolla in" den så den ser bra ut :) goodie!

Till helgen ska jag och älsk fira 6 år(minus de 3 månader vi hade uppehåll men de skiter vi i) :) ohoo, shit alltså. 6 år sedan man träffade på den där hetingen ;) hihi, undra vad vi ska hitta på för skoj..

 

Nu ska jag som sagt draa! Hörs kanske ikväll om jag hinner/orkar! :) Annars får ni ha en supernice höstdag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback