e m m a ; vardag, fest, inredning

skulle väl egentligen inte...

.. sitta här nu men, men.. orkar verkligen inte ta itu med disken nu.. :s att diska är nog världens tråkigaste man kan göra! buuh! russinfingrar får man också! Måste ta och införskaffa mig ett par snygga diskhandskar så det blir liiite roligare att diska iaf ;)

nu blir det unga mödrar på femman! det tycker jag kan vara riktigt kul att se + att de nu visar från norge! norska är iaf lite bättre att lyssna på än danska, nästa år blir det väl svenska! Skulle vara ännu roligare att se! :) Stina

På tal om roligt! I helgen hade jag ju en liten inflyttningsparty, & av tjejerna fick jag en superfin orkidé, av Lurkas fick jag en supersöt aloevera-blomma :) & av Josie som var här fick jag en liten gucci-väska från thai :) TACK TJEJER! ;)







Nu blev det reklam :) Usch, nu regnar det som tuuusan.. :c tröök! Johanna i Thailand har det nog liiite bättre eller vad tror ni? ;) Fusk att hon är där.. Hon har varit borta i en vecka snart, eller är det två veckor?! :s nee så fort kan det väl inte ha gått redan.. eller?

Idag har jag iaf jobbar halvdag, gick bra. Svettades så fort jag gjorde något bara:P man känner ju att man ännu inte riktigt är sig själv men jag känner mig mycket bättre! Skönt! Vill bli frisk till helgen då vår lilla ögonsten kommer! Ester! ♥

Imorrn väntar jobb hela dagen, ska ta och göra i ordning lite lunch till imorrn sen! Tonfisksallad! Är supersugen på det! :) och sen om jag känner mig bra imorgonkväll så ska vi hämta sötnosen :) Sen så ska jag och älsk äta god mat och mysa! Fredagsmys u know ;)

Nu börjar Unga mödrar igen! Laaaater...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback