e m m a ; vardag, fest, inredning

underbara söta




hon är så jävla underbar så jag vet inte vart jag ska ta vägen:) Just nu ligger hon bredvid mig och älsk i sängen. Tänk att en liten pälsboll kan förgylla ens liv så otroligt! ♥


btw ; vet att det är ett sjujäkla tjat om den där tösen,
men det lugnar nog ner sig snart. Om ni tycker att
det blir jobbigt så får ni helt enkelt skita i att
läsa. punkt :)



här på kvällskvisten så har jag och älsk käkat tacos och jag var förbi hos mami efter jobbet och fick med mig två cupcakes hem (som syrran gjort) som vi smaskade i oss efter tacosen. Gött! Idag har jag jobbat, as usual, var segt att gå upp i morse. Ville ligga kvar i sängen med Ester.. :/ Känns så jobbigt att lämna henne ensam nu när man ska upp till jobbet, men vad ska man göra.. :) hon klarar sig nog utmärkt här hemma, hon tycker sääkert att den bara är skönt att få lite lugn och ro så som vi stojjar med henne om dagarna ;)

Till helgen blir det preliminärt Stockholm :D wiie! Ska bara höra så att allt klaffar med ledigt från jobb och att älsk här hemma i helgen, med tanke på Ester! :) Skulle vara skoj att dra dit, längesen nu.. & Josie får ju hit sin lilla loverboy snart så man kanske ska ta en vända till Stockholm innan han kommer så man slipper vara i vägen :) Ska nog ta och kolla efter en höst/vinter-jacka då om jag hinner :)

nee nu ska jag ta och sova, eller nått :) NATTINATT på er!


Carolina

Guud va söt hon är!:) Kul att det går bra med henne.:)

2009-09-08 / 18:19:51
Carolina

Guud va söt hon är!!=) Kul att det går bra med henne.:)

2009-09-08 / 18:21:41
e m m a ;

sv carro; ja det känns så skönt att hon är så pass öppen och sprallig som hon är :)

2009-09-08 / 22:16:40
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Kajsa

Vad bra att hon trivs hos er och att ni trivs med henne. Det känns tryggt att veta att hon är i så bra händer. :)

2009-09-09 / 16:22:53
Anonym

Vad bra att hon trivs hos er och att ni trivs med henne. Det känns tryggt att veta att hon är i så bra händer. :)

2009-09-09 / 16:23:17
e m m a ;

kajsa; jaa hon verkar då trivas bra, man är så orolig för att det ska vara tvärtom.. :P men hon är så duktig såå! :)

2009-09-09 / 20:57:57
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback