e m m a ; vardag, fest, inredning

C-c-c-crazyy

gårdagen/helgen har varit supertrevlig! Synd bara att det går sååå fort när man har roligt.
I fredags kom min Josie hit från Stockholm :) Var sååå länge sen vi sågs, sakna! Vi avslutade kvällen då med tacokäk och en massa babbel :)

 

I lördags jobbade jag och efter mitt jobb tog vi en vända till systemet för att inhandla det vi skulle dricka till kvällen :) Sen gick vi hem och käkade lite och tog oss en välbehövlig powernap framför skräckfilmen "The Final". Sen blev det att ta tag i förvandlingen, det var ju 70 & 80tals tema som gällde :) Josie blev en söt liten hippiebrud och jag tog färgen rosa till en nivå jag inte varit på tidigare :P Tycker det är sååå kul med sånna här temakvällar! :D hihi & de flesta av oss tjejer var utklädda :) riktigt kul! Kvällen avslutades på Hotällä då vi tidigare sjungit singstar och druckit oss redlösa uppe på Svedjan :)

 

Tack för gårdagskvällen/natten mina vänner och inte minst ett tack till min Josie som kom hit och förgyllde min helg :)













Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback