e m m a ; vardag, fest, inredning

färjan

har helt glömt att berätta att jag skulle iväg och åka båt denna helg! & ja vad ska jag säga, har haft sjukt kul på båten Cinderella! Så jävla sjukt roligt dygn har det varit! Dans till 4 imorse och drinkar bjöds det tillräckligt på så man knappt kunde gå igenom "spritavdelningen" på taxfreen imorse :P Synd bara att det går så fort när man har roligt.. :/ Har det alltid så roligt med bästa Josie, synd att det är föör sällan vi ses..! Här kommer lite bilder från resan, blev dock inte många kort. Josie har agerat papparazzi denna gång ;) Så kommer kanske fler i veckan när jag får några bilder av henne.. :)



Josie & Jag :)




En Emma :)


Lite dans innan maten :)



Glada partypinglor :)



Alcazar - såå proppat med folk och om man skille försöka ta sig fram så blev man armbågad åtminstone 3 eller 4 ggr av fylletanter & gubbar..




På vägen hem fick jag syn på söta vitsippor :) vårvårvår



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback