e m m a ; vardag, fest, inredning

IKEEEA

blev IKEA i lördags som sagt :)

och man blir då tametusan förvånad varje gång man kommer till kassan: Oh herrejösses, har jag hunnit plocka på mig för så hääär mycket!? :s

Men det är ju såå himla roligt, att man aldrig tröttnar?! & till och med så att älsk tyckte det var roligt denna gång! Annars brukar han gå 3 meter bakom mig med vagnen och pusta & sucka över att allt ska ta sån tid hela tiiin'! :P hah, men inte nu ;)

Här är lite av det som inhandlades:


ny väggklocka till köket - en stor en så älsk också ser vad klockan är om mornarna ;)




new kudds :)




Lampa till tvrummet :)




Nya gardiner till tvrum och vardagsrum :)

- sen en massa krimskrams!

så blev att pilla en massa med det på kvällen där + att jag träffade Johanna för en dejt på donken :) Så jag har haft en riiiktigt vit helg! Wuhu! Blir väl att ta igen det nu till helgen ;) då ska jag ha kräftskiva här hemma med brudarna och sen ska vi på Hökarfesten! Kommer bli grymt kul ( & gott, med kräftor - det vill säga ;) ) !

& igår blev det att bara vara hemma och slöa. Försökte få igång the sims, men icke! :c ska prova få igång det nu igen tänkte jag, håller tummarna för att det fungerar!

soo loong så länge :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback