e m m a ; vardag, fest, inredning

Bokrea och servrar som krånglar

Det gick inte att beställa från GinaTricot igår :s måste ha haft nå problem med servern eller nått.. Ska prova snart igen :) Har iaf precis kommit hem efter att ha varit på Bokrean med Stéph. Hittade lite fynd faktiskt, passade på att köpa en present också till ett riiktigt bra pris :) man får inte vara dum.. ;) hah

Sen så köpte jag denna bok om inredning till mig själv, tycker de är så fina inspirationskällor dessa böcker. Vi har på jobbet, ett danskt magasin man kan köpa också, jag försöker alltid få med mig det nyaste numret hem. Bara kul att kolla på bilderna tycker jag.

Kostade endast 69:-

 

Nu blir det att ta den vanliga snoan på cyberspace och sen ta tag i städningen lite smått. Hej så länge!

PUSS

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback