e m m a ; vardag, fest, inredning

såå fint väder

vilket härligt väder det är ute, nästan så att våren är lite i luften! & här sitter jag :P hah, ne men jag ska faktiskt ut snart. Luncha med Stéph på stan en sväng så då får jag komma ut ;) Håller på för fullt här hemma. Tvättar, diskar & lagat mat till en hungrig pälsk som nyss varit hem på lunch!

Hoppas ni hade en mysig dag igår :) blev inge afrodans för mig, åkte ut till farmor & farfar istället :) var längesen jag träffade dem.. Så det blir vatengympa ikväll istället!


ohoow, längar efter våren.. bild från sista april förra året, nice & sitta ute...







Nu blir det lite fiix sen som sagt iväg och möta Stéph! Hoppas ni får en härlig dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback