e m m a ; vardag, fest, inredning

@ work

är fortfarande på jobbelijobbet. Sitter & väntar på att syrran ska komma och hämta upp mig, ska hem till henne sen en sväng :) Var längesen!

Mår mycket bättre i förkylningen nu, är dock fortfarande täppt men hoppas jag kommer kunna andas i natt när jag sover iaf :s Natten till idag var det värsta! Bläsch! Tur att det går åt rätt håll iaf! Dessvärre har älsk blivit dålig, ringde honom nyss och då sa han att han låg hemma och mådde illa(!?) och hade huvudvärk. Hoppas det inte är något som kommer sitta i!

& imorrn är det torsdag, sen är det freedag då blir det möjligtvis bad & bubbel i simhallen med brudarna, men lova att jag skulle höra efter med älsk först innan jag lovade något. Sen är det ju helg & lördag! Då blir det ferre igen! Inflyttningsfest hos Kajsa! :) Ska bli riktigt kul!


Nu när jag sitter här på jobbet kan jag passa på att göra lite reklam;)

Mateus har kommit med en ny kollektion, The butterfly collection som är helt underbart söt! Take a look!








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback