e m m a ; vardag, fest, inredning

23 åring :)

blev tillslut en liten barrunda i Hedemora igår :P haha, mötte upp tjejerna på en & en halv och drack en drink när de stängde drog vi till kingen :) blev en trevlig kväll!

Sitter just nu med my make up on och ska strax få i mig lite frulle och sen ska jag och älsk dra till Borlänge och jag ska försöka övertala honom att åka till Lager 157 också ;) hihi, vi ska bland annat köpa ett nytt överkast och en extern hårddisk. Har tänkt att lägga över alla låtar m.m. på hårddisken och sen formatera om denna dator + installera windows 7.. får se hur det kommer gå.. ? Kanske bör be brorsan om hjälp.. :P

& idag fyller min bästa poopie 23 år :) GRATTIS sötnos!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback