e m m a ; vardag, fest, inredning

ha-ha-ha-kar tä-tä-tä-tänder

seriöst. måste vara typ minus sjutioelva grader här inne :c fryser!

Har sovit med kläder på två nätter i rad nu trots full fräs på elementena! Wierd! Måste vara pga att vi inte har nå innefönster, suck. Så jävla drygt att sitta och spänna sig hela tiden för man fryser. Och inatt kunde jag knappt sova pga att det var så jääävla kallt!

Men inatt blir det andra bullar ;) Älsk har tagit upp kupévärman från bilen och ställt inne i sovrummet så nu ska den få stå där inne medan vi kollar på film - 2012 :) Spännande!

Måste ta och smörja in mig med BUS ikväll, för i helgen är det partiepartie som gäller & vil vara frääsh till dess. Black and white-fest på Hotällä! Ska bli så jääävla kul! Ser fram emot det som tusan. & dessutom är Gbg-Johanna på väg hem! :D Ni får se imorrn vad jag ska ha på mig, blir ju självklart svart&vitt ;) På tal om outfit..


 

så här såg jag ut när jag tog mig till och från jobbet idag i -20º :)

Nu blir det fiiilm! PUSS & godnatt




emelie!

haha, vaknade med 15grader.. mycket trevligt!

2010-01-08 / 16:47:58
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback