e m m a ; vardag, fest, inredning

Sammanfattning år 2oo9!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jajamen ,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, tror jag ?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? En nära vän förlorade en anhörig
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien ;) festresa #1
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mera sol under sommaren! 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag har många datum jag kommer att minnas
8. Vad var din största framgång 2009? Jag och älsk flyttade ihop & skaffade en kissemiss
9. Största misstaget? hm , let me get back to that
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjukis har jag varit men ingen allvarlig skada.
11. Bästa köpet? Ester, vår katt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hah, kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mm :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know u want me - Pitbull (bulgarien-resan) bl.a.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte riktigt..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest! Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? supit
18. Hur tillbringade du julen? Förmiddagen hos papi och eftermiddagen hos mami sen syrran & hemma :)
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär lääänge ;)
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes m.m.
21. Bästa boken du läste i år? Hah, tror jag inte läst en bok ens i år :P
22. Största musikaliska upptäckten? P&L <3 :)
24. Något du önskade dig och fick? En massa :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Storvinst på triss.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Öppnade paket och bjöd på tårta :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja sääkert,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil? Hm, vanlig?
29. Vad fick dig att må bra? Min älsk :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, sugen på? Hm såg ju New Moon här i veckan och Jacob såg ju inte så dum ut.. :P
31. Vem saknade du? hm..
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm, jag vet inte :P




johanna

mums, jacob alltså ;)

emma, jag tror det är dags att ta tag i träningen nu, vore skönt! vi kanske kan ses nåt nästa vecka? vore skoj :) puss puss

2010-01-02 / 00:06:36
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback