e m m a ; vardag, fest, inredning

seego ;)

hejsvejs, jag lever ;) så ni vet.. är bara lite seg på att uppdatera här i blöggen :) nu har jag iaf tänkt att göra om lite här i bloggen på en gång. Lite vårfint! Har hört att det ska bli ett sjujäkla snöväder och skiiitkallt här uppe igen! Så då tänkte jag att jag får ta och få in våren på bloggen så länge ;)

Lite update då;

  • johanna och jag har kört igång ordentligt nu med vårat hurtande, har bl.a varit och simmat nu ikväll.
  • mammas 50-årsresa är spikad och den går av mot tunisien, hammamet i Juni 2o1o, wiie (därav hurtandet)
  • sälenstugan är bokad v1o så då blir det att dra dit med bruudarna :D
  • ester blev 7 månader förra veckan ;) hihi sötkatta



från sälen 2oo7 ;)






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback