e m m a ; vardag, fest, inredning

borlängeborlänge

precis hemkommen från ett besök i Borlänge :) dock var jag inte där för att shoppa loss ;) Jag & Nicholina, var där för att hälsa på Jooosie :D wee, har saknat henne såå.. :/ Hon är så duktig som håller på att ta där! Så hon kämpar på! Blev en lasagne på Wayne's där och sen så har vi bara snackat & snackat :) Mycket trevligt!

Blir att åka till storstan i Augusti och hälsa på :)

Annars idag så har jag bara jobbat på idag, 10-18. Folk som tusan! Men vi har ju 50% på utvalda varor nu också.. så det är ju inte så konstigt!

Nu ska jag fixa lite inför imorgon sen blir det att sooova! :) nattinatti på er!




Jag & josse <3


emelie

sv; Visst är det!



hihi, nääe ;)

2010-07-21 / 13:30:44
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/
josie

Miao! Det var kul att ni kunde komma, du får komma ner en sväng till mig :D PUSS

2010-07-24 / 22:58:53
e m m a ;

sv; jao supermysigt var det :) ja absolut poop, sthlm - here I come! hih , får ringa någon dag när jag pratat igenom lite när jag kan få ledigt och när det passar för anders och så :)

2010-07-25 / 10:06:01
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback