e m m a ; vardag, fest, inredning

gaddning, jao tack

är huuur sugen som helst på att tatuera mig nu!

Har varit sugen sen jag blev 18, men har antingen fegat ur eller så har det helt enkelt inte blivit av.. :s
Men nu vet jag precis vad jag ska göra och var! & det känns såå bra och såå jag :) woho!

nu ska jag bara hitta ett bra tillfälle att göra den och en bra studio som ska göra den.. Ni som läser från Hda, några tips? ;) Vore grymt tacksam för lite tips! Första gaddningen ju! :s :P

Hoppas ni har haft en grym helg! Det har då jag haft!

Fredagen blev relativt lugn, Stéph och jag var ut halvnyktra. Satt här hemma på balkongen först sen tog vi oss ut på stan, var lite lagomt :)

Sen var det jobb som gällde igår, och efter det var det bara att ta sig hem och käka & fixa sig lite sen drog jag, älsk & lillsyrran ut till Nordansjö och hälsade på min syster & hennes familj i deras stuga! Sååå mysigt, kräftkäk, bad, skratt & yatzy-spelande! Mycket trevligt!

Idag har vi varit ut och åkt i byarna här runt Hedemora. Finns ju så mysiga ställen! Stjärnsund bland annat! <3 Ett sommarställe där ute skulle inte vara helt fel... :)

& nu sitter jag här på balkongen och väntar på att älsk ska komma hem! Vi skulle behöva handla lite, ikväll blir det väl filmtittande & allmänt mys :) & lite jobbångest.. :c





hahah en uttråkad emma



grymt bra sommarlåt :) ha en fortsatt trevlig kväll nu!

 



Emelie a :)

Crossroad i borlänge, tycker jag är jäkligt bra, inte så lång väntetid heller :) Sen har du parihjärter, också i borlänge, men dock rätt lång väntetid.

2010-07-18 / 22:29:05
e m m a ;

sv; aah crossroad har jag kikat lite på faktiskt! :) tack så mycket för tipsen!! :D

2010-07-19 / 23:03:58
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
frida

par i hjärter i borlänge är verkligen superbra. Blev jättenöjd med min jag gjorde där. väldigt seriösa och trevliga. Lycka till :)

2010-07-19 / 23:36:29
e m m a ;

sv; Jaha! Låter ju bra det med :P Tack!

2010-07-20 / 09:50:44
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback