e m m a ; vardag, fest, inredning

lunchie

lunch just nu och tänkte recensera filmen vi såg igår!

I love u Phillip Morris, en ganska wierdoo film. Den var rolig. Sen hemsk. Och sen rolig igen. Vääldiga vändningar! Men vilka roller Jim Carrey och Evan McGregor tar till sig, helt imponerad! Anders var också impad av deras skådespeleri! :P Men kort & gott tycker jag helt klart att det var en sevärd film! 3 av 5 toast :)

Nu över till något helt annat.
Älsk & jag var ut i skogen och plockade kantareller igår :) hittade några stycken iaf! Så till helgen blir det att käka något gott vilt kött med kantarellsås & potäter ;) muummms! Kanske ringer till farmor som gör såå gudomligt god kantarellsås! Men herrejösses vad blåbär det var, synd att vi inte hade med oss en sån där bärplockare! Men fick lite blåbär i mig under tiden vi gick runt i skoogen :) & herrejösses nr2 - Fy tusan vad mygg det var! Sjuttioelva myggbett.. :c Men det var kantarellerna värda! :)

Nee nu blir det att återgå till jobbet!
Ha en fortsatt bra dag!


bild från the studio



Anonym

du menar jim och Ewan McGregor va? :)

2010-07-28 / 19:54:48
e m m a ;

hah oups :P nu har jag rättat mig själv, thanks!

2010-07-28 / 21:09:47
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback