e m m a ; vardag, fest, inredning

morrnmorrn,

har jag sagt att jag blvit mörk igen?

 

Jag gillart' :) Blir att klicka hem lite löspäls så jag kan ha lååångt mörkt hår till festligheter framöver ;)



torsdag idag och imorrn är det fredag & då är det HEELG :D åh, som jag har längtat efter denna helg. Har inget annat planerat än fika med Johanna och möjligtvis en tripp till IKEA med lillsyrran och älsk :) Älskar sådana helger, när man inte har så mkt inplanerat utan man tar helgen som den kommer :) Sen kommer Stéph och Dennis hem från Rhodos, så vi ska lämna över Selma (Stéphs katt) som vi haft i en vecka snart :) Hon är så go' så! Dock gillar inte hon & Ester varann riktigt! :s Så vi håller dem i varsin del av lägenheten!

Idag är det jobb 10-18 som gäller och vid 13 kommer syrran och ska hjälpa mig i butiken :) Sköönt med lite hjälp, blir så långa dagar när man är själv! & det är regnigt och trökväder idag så det blir kanske mycket med folk! Vi har ju fortfarande 50% rabatt på utvalda produkter ;)

Så nu ska jag fixa mig det sista och dra till jobbelijobbet :) Ha en fortsatt bra torsdag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback