e m m a ; vardag, fest, inredning

ur boken "gud som haver barnen kär har du någon ulll"

Här kommer ett litet utdrag från boken "gud som haver barnen kär har du någon ulll" som består av en mängd med roliga, kloka och tankeväckande barncitat. Mamma, jag & lillsyrran skrattade så vi grät när vi tittade i den förut ;) hah, enjoy

"Jag ska bli nekrolog och visa hur vädret blir på tv när jag blir stor"

Joakim, 7 år

"När hela familjen tuggar på något samtidigt, då är det familjemiddag"
Tony, 6 år

"I Afrika är snön svart"
Albert, 7 år

"Världen börjar i Sunne, men vart den slutar är inte lätt att veta"
Anton, 9 år

"Namnet kristus är inte så modernt längre. Det är inte så många i
Sverige som heter så nu för tiden. Jag vet bara en och det är Kristus Sjögren."
Maria, 7 år

Fy tusan så härligt med barn! :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback