e m m a ; vardag, fest, inredning

skatteåterbäring ♥

fick tillbaka på skatten idag :) 2500 kr ;) inte såå mycket men fick då iaf inte betala! puh



älsk fick också tillbaka på skatten idag....



så han drog & köpte en ny tv..



Nöjd kille :)

Nu är det bara den nya soffan som fattas! :D & den gamla tv:n får åka in i sovrummet!, blir perfaperfa!


På tal om ingenting.. Om 9 dagar drar vi till Tunisien!! ooh ska bli så jääävla skönt, ursäkta att jag tjatar så jävla mycket, men inte bara det att man ska iväg mot varmare bredgrader utan också bara att få lite semester med älsk, mami, lillsyrran och Nobbe ska bli så himla trevligt! Äta & dricka gott (& gratis), och jag har fått för mig att jag ska rida på en kamel! :P haha om syrran också är på, det vill säga.. ;) hah!

& fick reda på idag, att jag måste jobba lördag nu trots att det är min lediga lördag.. :S lite snopet. Då jag redan har pratat med Johanna om att hon ska sova här på fredag och att vi ska ha fest då också.. men, men. Tur att det bara är 2 timmar. Men känns ändå drygt att gå upp.. aja.. hoppas det inte är så mycket folk för bakis kommer jag då vara.. :P

Nu ska jag ta och borsta gaddarna och soova lite! PUSS & godnatt





Josie

Förstår att det känns snopet, vad dumt o få reda på det nu när du planerat saker.. :S Pusss

2010-06-09 / 11:53:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback