e m m a ; vardag, fest, inredning

dubbelt upp!

Dubbelpass med träning idag, hääärligt ;) Step up och sen Core! Det gjorde vi bra Johanna!

Imorrn är jag leeedig, blir dock ingen sovmorgon.. ska upp halv 8 och visa vart tapeterna ska sitta i nya lägenheten, puh, längesen man gick upp så tidigt. Blir nog en kaffe kvart över sju så inte tapetgubben tror att jag är halvdöd.. ;)

Sen ska jag med Stéph till Avesta en sväng, & när vi kommit hem ska vi ta en vända här på stan och kolla om jag hittar nå fint till min älskling i födelsedagspresent :D 25 åring på fredag ju! Min älsk... Ser i alla fall fram emot morgondagen! Ska iväg en sväng till jobbet och lämna en skiva med Melody Gardot också har jag tänkt, får se om jag hinner det :) Sen blir det afrodans på kvällen med Johanna :)





Nu blir det duuusch! :) PUSS & godnatt på er





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback