e m m a ; vardag, fest, inredning

Estermjaou

 



har precis bokat tid för sterilisering till lillsnuttan.. helt ovetandes om vad som ska hända nästa vecka, springer hon runt här och ska ha uppmärksamhet lilla swiitie. Jag hoppas verkligen operationen går bra! Kände att jag hellre vill att hon ska göra operationen än att hon ska äta p-piller där det finns en massa biverkningar.. Men såg att man även kunde kastrera honkatter också, så blev lite fundersam vavava.. någon som har någon erfarenhet kring detta får gärna upplysa mig lite! :)




Linda

Hej! Jag är egentligen inte så insatt, men tydligen är det bättre att kastrera honkatter eftersom de fortfarande kan ha löpbeteendet kvar vid sterilisering, sen så är risken för cancer mindre vid kastrering än vid sterlilisering.



Så det kan vara värt att kolla upp!

2010-03-09 / 12:24:19
BLOGG: http://sweetnose.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback