e m m a ; vardag, fest, inredning

hanverkare...



mja så skrev jag på fejjan igår vid tio tiden (tiden som står är wierd), då hantverkaren skulle ha kommit förbi halv 8! Suck.. drygt var det att ta sig upp & dessutom på min lediga dag! Hinkade i mig kaffe så jag skulle kunna kommunicera, med de kom aldrig så jag antar att det löste sig ändå..

Blev lite lagomt hyper
(efter allt kaffe) då jag skulle möta Stéph och följa med henne till Avesta med hennes lilla kattsi Selma, som skulle till veterinären. Medan Selma var hos veterinären åkte vi till plushuset och kollade läget. Hittade ett och annat :) De hade 1oo kr rabatt på alla jackor och kavajer. Så blev 2 nya trekvartsärmade jackor man kan ha som tröja och även ha som en jacka till sommaren :) åh sommaren.. har jag sagt att jag längtar till sommaren? :) Tror inte jag är ensam om det.. ;)

klicka på bilden för att komma till kampanjen



Nu ska jag ta och fixa käk till min älskling som fyller 25 år idag, min gamling :D Älskar dig så jääävla mycket! Du&jag






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback