e m m a ; vardag, fest, inredning

Tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancin'

blev liite fest igår drack bara 3 cidäärs. Vi var hemma hos Kajsa och härjade, men blev så jävla trött i slutet så åkte hem med Stéph vid halv 12 :)

Jaha, vad säger ni om vinnaren i melodifestivalen då? Anna Bergendahl med This is my life.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker.. Men tror att både Darin och Eric Saade skulle klara sig bättre i Eurovision sen. Men jag tror inte Anna är helt ute och cyklar :) Det är ju en fin låt.. men jag har aldrig riktigt gillat den där bruuden. Hon sjunger jättefint och annorlunda, ser ut som en tolvåring i ansikte/hår och har en finfin klänning med röda converse till.. Lite wierd outfit tycker jag. Men hoppas hon tänker över outfiten ordentligt till Eurovision nu!

Det bästa på hela melodifestivalen under alla dessa veckor var iaf när Salem hade tagit in Björn Gustavsson på flygeln mitt i låten! Sååå klockrent! :D hah

Idag vankas det kalas här hemma :) Älsk blev ju 25 år i fredags och de flesta kommer idag, så han är och köper tårtgrejer så ska jag få göra tårtis här hemm :) wiie!

Nu blir det att plocka ihop lite här hemma så folk kan vistas här! :)



Ha en underbar söndag allihopa! PUSS






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback