e m m a ; vardag, fest, inredning

vackört

bild från P&L 2oo9 :)



superfint väder idag igen
:) men snön ligger dessvärre kvar på backen sen snöstormen som plötsligt kom igår :c men vi får hålla tummarna på att det smälter bort fortfort!

Idag är jag ledig :) Egentligen är måndagar som mina söndagar då jag oftast jobbar lördagar och får helg då på dagen! Så jag kan ju inte direkt säga att "jag hatar måndagar" som katten Gustav skulle ha sagt ;)

Helgen då? Den har varit trevlig! Fredagen började superbra med träning på gymmet och bastning efter det, sen blev det workwork till 18 och efter det blev det snaskkäk & mys här hemma ;)

Lördagen var det jobb som gällde igen ett par timmar! Var en helt strålande dag med skinnjackan & brillsen på när jag tog en vända till 2hand och införskaffade lite grejer till 70/80tals festen :)

Jag och älsk köpte med oss käk och satte oss hemma hos mami en sväng :) sen blev det att dra hem och fixa lite här hemma då det stod party på planeringen inför kvällen :) Jga & brudarna satt här hemma och snackade en massa & spelade lite Lips :) sköjj! Vi gick en sväng till En & En halv och sen blev det en snabbis in på kingen och kvällen avslutades på Café Paris med körv och chokladbollar för hela slanten :) hah,

Gårdagen var seeg, det var ett bra ord för dagen. Gjorde typ.. inget! Eller jo, var hem till Stéph och beställde smink från e.l.f, billigt mineralsmink från England! Fick en helt ny sminkväska med allt man tänkas behöva till en sminkning för ca 600 kr med borstar och allt! Helt otroligt! 18,30 kr för en sminkborste! Mii lajkii ;) Gå in och kika vet ja!

Sen så var hemma hos storsyrran igårkväll och käkade gott och pratade lite allmänt! :)

& idag är det städning här hemma som gäller och flyttpacka ska jag göra också! Sen blir det troligtvis gymmet ikväll med Stéphanie! :)

Hoppas ni får en underbar dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback