e m m a ; vardag, fest, inredning

Tunisien here we come!

Wee, om exakt 42 dagar åker vi [jag, älsklingen, lillsyrran, mami & Nobbe] till Tunisien :) Betalade in hela resan igår! Ska bli så jävla skönt att åka iväg! Ska prova ta sånna där soltabletter och ha med, får se om det gör någon skillnad!

Idag när jag satt hemma och käkade lunch så gjorde jag till och med i ordning en lista på vad jag ska ha med mig dit ;) hah , längtar som tusan! Men det får inte gå FÖR fort för då schopp är det hela äver istället! Min semester börjar då också!

Har tagit hela 3 veckor denna sommar. & semestern kommer blir proppad med aktiviteter! Den börjar med semester i Tunisien där vi firar mammsens 50-årsdag och direkt när vi kommer hem är det midsommar och alldeles efter det kör Peace & Love igång! Wieehoo!

Nee nu kurrar min mage så nu ska jag ta mig hem! Har suttit på jobbet och lånat lite internet! :) Ska grejsa lite med lägenheten när jag kommer, bära upp lite grejer till vinden m.m. & göra tacoooos! nomnom..





Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag kväll! :) PUSS






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback