e m m a ; vardag, fest, inredning

El stockholmo

Är påväg just nu mot storstan och även påväg mot min bästa Josie :) har inte sett henne sen i somras och det känns som en evighet sen! Ska bli superkul att ses! Är bara så hiiiimla trött just nu så blir nog en lugn kväll ikväll, lite idolmys och chill :) vi har haft sjukt mycket att göra på jobbet idag. Och har ännu mer att göra nästa vecka! Det kommer ju in nya grejer hela tiden nu, massa fina höstgrejer! ni borde komma in och hälsa på mig tycker jag!:) eller kika in på vår blogg om ni inte vågar hälsa på;) http://kaminkultur.blogg.se Nu ska ta och ringa Min syster yster, som btw fyllde 17 år igår:) Ha en bra helg! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback