e m m a ; vardag, fest, inredning

nytt





lite nytt i bloggen och ljusare dessutom. Tror jag är nöjd. for now ;) är väl lite smågrejer som ska ändras men i det stora hela känns det bra :) när vi går mot mörkare tider så får bloggen lysa upp lite istället ;) älskar mörkret som kommer med hösten. Och alla fina färgglada dagar (som idag till exempel). Sånna här årstider/dagar önskar man att man hade en rejäl kamera.. :/ Blir nog #1 på önskelistan till jul. Men vad man ska ha vet jag inte riktigt. Men hinner ju research:a lite tills dess :) Om inte ni har några bra tips på en bra systemkamera? Ska ju vara relativt lätthanterlig eftersom jag är nybörjare.

 

 

 



Nu ska jag poppa lite popcorn sen se över bilderna från gårdagen, då det var utgång här i stan som gällde! :) Får se om det kommer upp några bilder här senare ;)

PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback