e m m a ; vardag, fest, inredning

lovely mornin'

 

Sist när jag var och fikade på Wienerkonditoriet i stan så passade jag på att köpa hem VÄRLDENS godaste bröd! Det är med aprikoser och russin i och trekantigt. Såå himla gott! Ska ta reda på vad det heter och göra själv tror jag. Har ALDRIG i hela mitt liv bakat bröd... :P så det kan ju gå tokigt. Men ska då försöka ialla fall. Just för tillfället så sitter jag inte med de goda mackorna i min hand utan endast en kopp kaffe. Har precis klivit upp nästan och det kändes såå skönt att ta en rejäl sovmorgon. Var längesen nu, & kunde nog ha sovit längre om jag kände att jag hade haft tid. Denna morgon kommer gå åt till att dricka kaffe på balkongen och rensa ur denna dator, rensa på speciellt bilder! Har blivit sjukt mycket nu när man har systemkameran. Har förresten kommit på (ytterligare) en grej jag måste köpa till när vi flyttar, en badenbaden! Just nu sitter jag på helt vanliga balkongstolar och det är superobekvämt! :P hah! Så nu vet ni, äh vad jag babblar. En massa skit bae'! ;)

 

Nu blir det koncentration på kaffet och datorn ett tag. Sen flyttapacka lite tror jag, flytt om TVÅ VECKOR :D

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback