e m m a ; vardag, fest, inredning

Påskpynt!

jag fick sån inspiration på jobbet idag till att påskpynta lite! så har köpt med mig lite hem, dock inte mycket, hade mycket hemma redan :) Köpte även nya numret från "Jeanne d'Arc Living" där de hade tema sovrum, vilket jag tänkt satsa på ordentligt i nya lägenheten! I den lägenhet som vi bor i nu så har det kännts som att sovrummet kommit lite i skymundan.. & sovrummet är VERKLIGEN ett rum man ska trivas i & känna att det är mysigt, tycker jag :) Blir i alla fall att läsa lite i magasinet innan sovdax & inspireras ännu mer :)

Här är vad jag och syrran gjorde nu på kvällen :)

Med blixt:


Utan blixt:




Använde oss utav muggar från Greengate som "krukor" + ljuslyktor som endast stod & samlade damm :) sedan har vi använt oss utav vaktelägg, oasis, mossa, påsklilja från SIA, små dekorations-tuppar och ett band med pärlor för att göra rosetter :) Vi blev nöjda! Två hamnade på köksbordet och två på hyllan ovanför skrivbordet!

Här nedan ser ni magasinet som är inspirationskällan #1 :)



Jahopp! Det var det, det :)

Nu ska jag koncentrera mig på Bigbrother!

Hej så länge!



veronica

Ja! ;s otäckt är förnamnet. ;s



Gudars så sött påskpynt ni gjort! :)

2011-04-14 / 11:00:01
BLOGG: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback