e m m a ; vardag, fest, inredning

11 augusti

Hej hopp! Ligger för tillfället i sängen och slappar fortfarande :) hihi sköönt! Har i alla fall gjort liiite nytta och rensat min mail och käkat frulle! Börjar jobba klockan 14 idag :)

Ska snart ta och börja färga håret :) Sen blir det att ta en promenad och om jag hinner ska jag greja lite mer i min garderob. Har en sådan himla röra där inne just nu :s

För övrigt så funderar jag starkt på att klippa av mig håret...? :) Ska nog ta och gå och beställa tid idag. Det är så sjukt slitet i topparna sen jag var blond så det behövs verkligen kapas av, och funderar då på att klippa en rejäl bit. Typ till axlarna.. :) Hmm, jaa jag vet inte.. är lite läskigt på något vis. Har ju jääämt haft långt hår! Mm, vi får se hur det blir. Men klippas ska det!

Torsdag idag och snart helg. Har tagit ledigt lördag, för det är lite som händer i helgen faktiskt. Det är "Hökarfesten" som kör igång imorgon redan och håller på till lördag. Sedan på dagen på lördag så är det dop för lilla Amanda :) Myspys! Så den här helgen kommer nog att gå fort!

Ne nu ska jag fixa med hårfärgen! PUSS på er!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback