e m m a ; vardag, fest, inredning

Måndag

oh, är så sjukt trött idag :/ dels på grund av helgen som mestadels bestod av partajande och sedan så hade jag magknip i natt så jag inte kunde sova :( seegt! tror jag somnade vid halv 4 - 4.

Jag som hade tänkt hoppa igång med gymmandet, efter ett aaaalldeles för långt uppehåll. Får se hur jag känner mig i eftermiddag! Längtar efter att få komma igång nu med gymmet igen.

Nu måste jag ta och lägga på sista sminket och blåsa håret, sen dra iväg till jobbet. Vet ju vad jag kommer göra direkt när jag kommer dit. Köra igång en stooor kanna kaffe ;) Sedan blir det utlottning av den fina sjalen många tävlar om på vår blogg! :)

Ska försöka få upp lite bilder från helgen ikväll också, från Amandas dop bland annat :)

Hoppas ni får en superbra dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback