e m m a ; vardag, fest, inredning

Tennarmband - full fart!

 

Godmorgon :) Ville bara göra en liten påminnelse angående tennarmbanden bland annat jag gör just nu.
Dessa ovan har jag gjort och pris från vänster kostar de: 325:-, 295:-, 295:-, 295:-, 295:-, 275:-. De flesta på bilden är redan slut.. men genom bilden får man en liten prisuppfattning och hur de ser ut.

Nu man kan självklart lägga en beställning, genom att:

  • lämna armledslängd och hur ni vill att det ska se ut i färg och flätning, ni kan antingen komma in i butiken, kommentera i detta inlägg eller ni som är mina vänner & har mitt nr kan bara messa mig på mobilen så tar jag kontakt med er :) OBS! Vitt renskinn är tyvärr slut. Men kommer snart att komma hem!

Självklart går också armbanden att skicka! :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback