e m m a ; vardag, fest, inredning

Min Jul

Här kommer lite bilder från julen hemma hos pappa, blev tyvärr inga kort hemifrån mamma då man mest satt och umgicks och chillade lite :) man var lite trött av all julmat på kvällen också! :P





























Hade i alla fall en toppen jul! Fick det jag önskade mig i julklapp, får visa upp lite i bloggen sen ;) Sen har man ju börjat uppskatta gemenskapen och allt runt omkring också :) Myspys!

Och gårdagen var också tipptopp, en chill/städdag med myskläder på hela dagen - svidade sedan om till festblåsan (läs fest-shortsen) för att slå klackarna i taket på hotellet med vännerna :) Riktigt sköj! Därav har det inte blivit mycket gjort idag!

Nu ser jag fram emot nyåret som ska firas med nära & kära! :)

PUSS på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback