e m m a ; vardag, fest, inredning

Filmtittande...


Älsk och jag såg vääärldens drygaste film igår! Buried, den var så sinnesjukt jobbig att titta på den filmen. Fick panik efter 3 min.. & slutet sög det med :/ bittert men va tusan! Hade sett fram emot den, men neee.. rekomenderas inte.

1/5 E E E E E, på grund av att det var en snygg/bra skådespelare som spelade huvudrollen :)

På tal om dåliga filmer så har jag haft grymt svårt att hitta en riktigt bra thriller/skräckfilm senaste tiden.. :/ Gjorde ett försök på tre filmer här om veckan i hopp om att hitta någon bra, men inte då. Skyline, It's Alive & Insane. Sjukt dåliga. Så, nu har jag varnat er för dem också ;) hah!

den ser ju jävligt bra ut...





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback