e m m a ; vardag, fest, inredning

Good morning!

Hello darls' ,

Sitter för tillfället och kollar på tv4, där de snackar om terrordåden i Norge. Det är ju helt sjukt. Man kan fortfarande inte förså.. Så mycket oskyldiga människor som har dött :( Hoppas den j'veln får ett rejält straff, känns i och för sig att inget straff kan vara ett straff nog. Sen verkar det som att det är lite spekulationer angående om han var själv på ön eller om han hade en medhjälpare.. Skickar i alla fall mina tankar till Norge.

Nu blir det lite frulle, och sen ska jag fixa till bloggen lite har jag tänkt :) + fixa lite här hemma! Är grymt shoppingsugen men ska försöka hålla lite i pengarna nu :)

Hörs senare idag! PUSS

bild jag tog igår ,




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback