e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

så här såg jag ut i lördags

 

 

Helgen var det först & främst massa jobb som gällde. Lördag en kortdag som vanligt 11-13 och efter det lit elunch och sen tog jag och älsk sällskap för att kolla på lite stimm-fotboll vid gussarvsplan. Eller stimm-fotboll, var ju blodigt allvar :P det är en cup som de anordnar varje år, man spelar utan skor och med plastboll.. :) Riktigt roligt, och myckte folk! Kul!

 

Kvällen stavades fest och inte mindre än födelsedagsfest med tjejerna hemma hos Ronja som hade kalas med jordgubbstårta och melon-bucket ;) Tävlingar var det också, mitt lag förlorade :/ hah men vi hade nog roligast också! :P haha Sen blev det halvan! En riktigt trevlig kväll! :D kommer kort sen när jag hinner lägga upp!

 

Nu ska jag och älsk äta middag, sent? I know :/

Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback