e m m a ; vardag, fest, inredning

Uppe med tuppen..

.. och det var inte självållat!

Kring halv 5 imorse vaknar jag av att älsk springer runt och & säger åt mig att vakna! + att jag hör en rejäl smäll!

Anders berättar att det är några snorungar som står och kastar något mot huset, där av smällarna. Älsk hade också vaknat av några rejäla smällar. När han tittar ut första gången springer de iväg en bit, & Anders springer då in i vardagsrummet för att se dem bättre. Då stannar de upp & säger - Vi springer tillbaka! och springer sedan tillbaka mot huset vi bor i och fortsätter kasta, vad det nu är de kastar. Då kikar Anders ut ordentligt genom föntret så de ser honom eller någon annan och då springer de iväg.

Vi gick ned efter ett tag (väntade lite, man vet ju inte vad de kan ta sig till) och kollade så alla fönster på butiken var hela, & letade också efter några föremål som de kan ha tänkas kastat men hittade ingenting.

Gjorde de detta bara för att jävlas eller för att verkligen förstöra, undrar man ju! & det värsta, de kanske var kring 15 år.. Var i helvete är föräldrarna!? Ni kan ju tänka er att vi inte kunde somna på ett tag... min puls var nog upp i 200 en sväng där. Var orolig över att de försökte göra inbrott. Nästa gång ringer vi polisen! Usch, man blir ju rädd! IDIOTER.

Sitter för tillfället på lunch.. & känner att en powernap hade ju inte suttit dumt nu.. Men, får vila sen när jag kommer hem. Antar att älsk är lika trött som jag.. Blir mys&slappkväll ikväll :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback