e m m a ; vardag, fest, inredning

On our way

Är på väg till Stockholm just nu. Jag, älsk & syrrans son ska ta och kolla in de fräcka djuren på Skansen och käka lite god lunch och bara ha en trevlig dag :) Sedan på kvällen blir det övernattning för min del hemma hos Josefiiiine :D myyys, vi ska käka tacos & kanske kollla på skräckfilm?! ;P det brukar vi göra, hehe :) Hon var ju här i Dalarna över midsommar i en hel vecka, det gick såå fort då! Vi åkte på loppisbesök och badade då :) Så vi sa det att vi var tvugna att ses igen innan jag börjar jobba igen (vilket är på måndag:/). Är ju så svårt att komma ifrån på helger då..

Här kommer lite pics från Josies vistelse är i Daaalarna :) + lite andra sommarbilder!




Bilder från Josies mamma, där vi grillade och hade myskväll :)






Sen lite bilder hemifrån mamma, bland annat när hon fyllde år :)


Tilde

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 / 22:43:04
BLOGG: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback