e m m a ; vardag, fest, inredning

:D :D

Hej hopp!

Idag jobbar jag kortdag! 10-14, efter det tänkte jag dra med min älsk till handelsträdgården på Emaus och inhandla lite blommor att plantera och ha ute på trappen! :) Vi har fått in superfina krukor på jobbet som jag ska köpa en och ha ute tänkte jag.. blir väl nå pics som kommer upp sen ;)

Vet ni!? Om två veckor & en dag så kör P&L igång :D fy faaan vad kul! Wee, och något som är ännu roligare!? Att Josie kommer hit till Dalarna på måndag + att Johanna från GBG kommer :D:D dubbelt så kul liksom, då blir det roadtrips och badvändor kan jag lova :) wieho!


Men nu, nu måste jag kila!
Hörs på eftermiddagen!

PUSS på er



mina fina vänner ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback