e m m a ; vardag, fest, inredning

1,2,3 fanta & rosé

imorrn kommer Hedemoras gator fyllas med lyckliga studenter! :) Fan vad man längtar tillbaka - 5 år sedan redan! Sjuukt vad det har gått fort. Kommer ihåg att jag var så sjukt glad den dagen men att jag samtidigt hade en otäck känsla i kroppen, tankar som - Vad händer nu?! dök upp i huvudet och måste nog ärligt talat säga att paniken spreds sig liiite :P haha, men det slutade ju bra? :)

Nu här på kvällskvisten har jag varit till systembolaget och inhandlat rosé. Som för tillfället ligger på kylning i kylen till imorgon ;) Då blir det galej! Som sagt så är det ju studenten och samtidigt sista kvällen hotellet har öppet innan sommar-uppehållet (fråga mig inte varför de stänger igen när sommaren, och festandet kör igång på riktigt!)! Så blir nog lite folk! :) Håller tummar och tår för att det är samma DJ som sist. Grymt bra musik! Annars nu ikväll så har syrran varit här och jag har gjort fransk manikyr på henne + att mamma och hon käkade här :)

Funderar starkt på att ta in golvfläkten till sovrummet inatt! Är så otroligt varmt därinne! Det jävliga är att den låter så förbaskat! :/ hm..

Nu ska jag ta och plocka fram lite outfits till morgondagen!

Hoppas ni får en trevlig fredag imorgon och att ni firar era studenter ordentligt!
Ses på hotelläää! ;)

PUSS



outfits jag valde mellan förra helgen, att det ska vara så svårt! :P





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback